Langogo Minutes فوری Wi-Fi مترجم صوتی دو طرفه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Langogo Minutes فوری Wi-Fi مترجم صوتی دو طرفه
نوشته شده در جمعه 14 شهريور 1399
بازدید : 40
نویسنده : jessica

با استفاده از هوش مصنوعی ، Langogo Minutes دو دستگاه دستیار مجزا مبدل زبان (language converter) دستگاه مترجم و ضبط کننده صدا با رونویسی گفتار به متن را در یکجا ترکیب می کند ، نیاز به حمل یا استفاده از دو دستگاه را از بین می برد و همچنین انعطاف پذیری بیشتری برای چگونه استفاده می شود

ویژگی های مربوط به این مورد
trans مترجم صحیح صوتی دو طرفه】 دقایق Langogo با بیش از 20 موتور ترجمه تخصصی برای تولید دقیق ترین نتایج فنی ترجمه زبان ممکن. با اتخاذ سازوکار ترجمه خودکار دو طرفه ، فرآیند ترجمه را بسیار ساده می کند تا بتوانید روی ارتباط با شریک صحبت خود تمرکز کنید.
trans مترجم ضبط کننده صدای فوری】 بیش از یک مترجم WiFi در زمان واقعی ، Langogo Minutes یک ضبط کننده صوتی هوشمند است که صدای ضبط شده را به متن قابل ویرایش در محل تبدیل می کند. سپس متن رونویسی را می توان برای استفاده بیشتر در حساب cloud Langogo بارگذاری کرد. خود را از فرایند رونویسی دستی که وقت گیر است بردارید.
【با استفاده از فناوری AI و cloud】 Langogo از آخرین فن آوری ترجمه AI برای درک واقعی کلمات شما استفاده می کند و آن را با دقت بالا در زمان واقعی ترجمه یا رونویسی می کند. با استفاده از فناوری ابری ، به شما امکان می دهد رونویسی صدا را به راحتی و فوری به اشتراک بگذارید ، که بهره وری شما را چندین برابر می کند.
quality کیفیت برتر با طراحی زیبا】 Langogo Minutes به گونه ای طراحی شده است که ابزار کار شما قابل اعتماد است. این گوشی به یک صفحه لمسی 2.45 اینچی ، میکروفون دوتایی کاهش نویز پویا و پردازنده چهار هسته ای MT6580 مجهز شده است. این کیفیت عالی ضبط ، سرعت پردازش سریع و تجربه کار راحت را کاملاً ترکیب می کند.
up همیشه به روز covers Langogo Minutes با سرویس به روزرسانی مادام العمر پوشش می دهد که به طور مداوم ثبات ، عملکرد و امنیت آن را بهبود می بخشد. به موقع سیستم را به روز کنید تا ترجمه چندزبانه بیشتری داشته باشد ، مکانیسم بهتری هم برای ترجمه و رونویسی و هم برای قابلیت استفاده کلی.

چگونه این محصول را پیدا کنیم؟ لطفاً www.gadgetplus.com را مرور کنید

 



:: برچسب‌ها: translator ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: